Veelgestelde vragen over The Clue
Veelgestelde vragen over het verloop van de voorstelling en de locatie
Hoelang duurt de voorstelling?
De voorstelling duurt in zijn geheel ongeveer anderhalf uur.
Is de voorstelling rolstoeltoegankelijk?
Ja, de voorstelling is rolstoeltoegankelijk. Mocht jij of iemand uit jouw gezelschap slecht te been zijn, stuur dan een mail naar [email protected]. Dan zorgen wij ervoor dat jouw bezoek zo soepel mogelijk verloopt.
Is er parkeergelegenheid?
De locatie heeft geen parkeergelegenheid. Wij adviseren je om zoveel mogelijk met de fiets of te voet te komen. Mocht je toch met de auto komen, dan kun je deze het beste parkeren op de nabijgelegen parkeerplaatsen op Plein 13 (achter het gemeentehuis) of op het Oranjeplein (voor de Nettorama).
Zit er een pauze in de voorstelling?
Nee, er zit geen pauze in de voorstelling. Je kunt wel voorafgaand aan de voorstelling bij het horecaloket je consumptiepakket ophalen en deze tijdens de voorstelling nuttigen. Een consumptiepakket kun je samen met je toegangstickets bestellen.
Mag ik zelf bepalen waar ik zit?
Tijdens de voorstelling beweeg je je langs drie verschillende taferelen. Bij elk tafereel helpen onze publieksbegeleiders iedereen met het vinden van een geschikte plek.
Veelgestelde vragen over tickets
Moet ik de tickets printen?
Het printen van de tickets is niet nodig zolang de QR-code op de tickets voor onze medewerkers zichtbaar is, bijvoorbeeld op de telefoon.
Ik ben vergeten mijn consumptiepakket te bestellen. Kan ik dit achteraf doen?
Ja, dat kan. Je kunt je consumptiepakket los van de voorstelling bestellen via deze link. Let op dat je bestelt voor dezelfde dag en hetzelfde tijdsslot als je toegangstickets.
Kan ik mijn tegoedbon/theater- & concertbon/podium cadeaukaart verzilveren bij deze voorstelling?
Nee. Wij organiseren deze voorstelling vanuit onze vereniging en niet in samenwerking met een theater. Hierom kunnen wij helaas geen tegoedbonnen aannemen.
Ticket kwijt of niet ontvangen?
Geen probleem! Via deze link kun je gemakkelijk je ticket weer opzoeken.
Vragen over de coronamaateregelen
Is de voorstelling coronaproof?
Ja, de voorstelling is volledig coronaproof. Tijdens het boeken van je toegangstickets kan je per dag en tijdsslot kiezen tussen drie groepen. Je bekijkt de voorstelling in de door jou gekozen groep. Iedere groep heeft een beperkt aantal plaatsen, zodat de groepen niet te groot worden en de 1,5 meter afstand kan worden gewaarborgd. Iedere groep komt binnen via een aparte ingang en loopt een eigen route. Je zult tijdens de voorstelling de andere groepen dan ook niet tegenkomen.
Moet ik een coronatoegangsbewijs kunnen overleggen?
Voor deze voorstelling vragen wij om een coronatoegangsbewijs aan alle rechercheurs vanaf 13 jaar. Hiermee kun je aantonen te zijn gevaccineerd, negatief op corona te zijn getest of hersteld te zijn van corona. Het aanmaken van een coronatoegangsbewijs kun je gratis doen via de CoronaCheck-app. Kijk voor meer informatie op www.coronacheck.nl.
Is jouw vraag niet beantwoord? Stuur dan een mailtje naar [email protected].
Hoelang duurt de voorstelling?
De voorstelling duurt in zijn geheel ongeveer anderhalf uur.
Is de voorstelling rolstoeltoegankelijk?
Ja, de voorstelling is rolstoeltoegankelijk. Mocht jij of iemand uit jouw gezelschap slecht te been zijn, stuur dan een mail naar [email protected]. Dan zorgen wij ervoor dat jouw bezoek zo soepel mogelijk verloopt.
Is er parkeergelegenheid?
De locatie heeft geen parkeergelegenheid. Wij adviseren je om zoveel mogelijk met de fiets of te voet te komen. Mocht je toch met de auto komen, dan kun je deze het beste parkeren op de nabijgelegen parkeerplaatsen op Plein 13 (achter het gemeentehuis) of op het Oranjeplein (voor de Nettorama).
Zit er een pauze in de voorstelling?
Nee, er zit geen pauze in de voorstelling. Je kunt wel voorafgaand aan de voorstelling bij het horecaloket je consumptiepakket ophalen en deze tijdens de voorstelling nuttigen. Een consumptiepakket kun je samen met je toegangstickets bestellen.
Mag ik zelf bepalen waar ik zit?
Tijdens de voorstelling beweeg je je langs drie verschillende taferelen. Bij elk tafereel helpen onze publieksbegeleiders iedereen met het vinden van een geschikte plek.
Veelgestelde vragen over tickets
Moet ik de tickets printen?
Het printen van de tickets is niet nodig zolang de QR-code op de tickets voor onze medewerkers zichtbaar is, bijvoorbeeld op de telefoon.
Ik ben vergeten mijn consumptiepakket te bestellen. Kan ik dit achteraf doen?
Ja, dat kan. Je kunt je consumptiepakket los van de voorstelling bestellen via deze link. Let op dat je bestelt voor dezelfde dag en hetzelfde tijdsslot als je toegangstickets.
Kan ik mijn tegoedbon/theater- & concertbon/podium cadeaukaart verzilveren bij deze voorstelling?
Nee. Wij organiseren deze voorstelling vanuit onze vereniging en niet in samenwerking met een theater. Hierom kunnen wij helaas geen tegoedbonnen aannemen.
Ticket kwijt of niet ontvangen?
Geen probleem! Via deze link kun je gemakkelijk je ticket weer opzoeken.
Vragen over de coronamaateregelen
Is de voorstelling coronaproof?
Ja, de voorstelling is volledig coronaproof. Tijdens het boeken van je toegangstickets kan je per dag en tijdsslot kiezen tussen drie groepen. Je bekijkt de voorstelling in de door jou gekozen groep. Iedere groep heeft een beperkt aantal plaatsen, zodat de groepen niet te groot worden en de 1,5 meter afstand kan worden gewaarborgd. Iedere groep komt binnen via een aparte ingang en loopt een eigen route. Je zult tijdens de voorstelling de andere groepen dan ook niet tegenkomen.
Moet ik een coronatoegangsbewijs kunnen overleggen?
Voor deze voorstelling vragen wij om een coronatoegangsbewijs aan alle rechercheurs vanaf 13 jaar. Hiermee kun je aantonen te zijn gevaccineerd, negatief op corona te zijn getest of hersteld te zijn van corona. Het aanmaken van een coronatoegangsbewijs kun je gratis doen via de CoronaCheck-app. Kijk voor meer informatie op www.coronacheck.nl.
Is jouw vraag niet beantwoord? Stuur dan een mailtje naar [email protected].